[Ubuntu-be] tips and question

Jean-Francois BECKERS free.ouyo at gmail.com
Tue Jun 6 10:42:30 BST 2006

On 6/6/06, Amedee Van Gasse <amedee at amedee.be> wrote:

> [...]

Dag, hello, bonjour,

> Ik weet nu niet of die mailing list Nederlands, Engels of Frans is.

Het is geen taal beperkte mailing-list, het is Ubuntu-be mailing list !!

Mensen die Nederlands spreken gebruiken Nederlands.
Ceux qui parlent français, c'est en français.
For those who don't care, they try the NL-FR or the engels.

> Zou het niet beter zijn 2 mailinglists te maken een vlaamse en een

Toch meer dan franstalige ! Ik heb 1 jaar in Vlaanderen gestudeerd (was to
kort om goed te schrijven) maar de vlaamse hebben meer kennis dan wallen.

OK er

Mensen die spelen of surfun hebben bijna altijd the doen met Engels en het
is dus geen probleem.

Het is ook de

Voilà, ik ben franstalige afkomstig van Verviers en antwoord in Nederlands
dus het is voor alle mensen begrijpbaar ?

Ubuntu-be is als Belgïe. We spreken/begrijpen 1-2-3-... taalen zodat het
hier de taal gebruik geen probleem is als iemand wil iets vragen.

HS : Mag ik ook vragen aan Bxl support points op de 2 kaarten te registreren
?
--
Jean-Francois BECKERS <free.ouyo at gmail.com>