[Ubuntu-be] (no subject)

Adriaan Leynse lordmyth at gmail.com
Mon Jul 24 19:29:37 BST 2006

Geen idee hoe dat moet, maar ik denk niet dat het verschillend is van
een gewone printerserver opzetten, als je WiFi werkt...
Doe alt-f2, en dan gnome-cups-manager [enter], voeg nieuwe printer
toe, dan netwerkprinter, en dan het protocol en ip adres invoeren.
Da's alles wat ik weet, sorry als je dat al geprobeerd hebt.
Mss het modelnummer enzo meegeven?

Adriaan