[Ubuntu-be] Linux User Groups...

Patrick Coeman patrick.coeman at 171.be
Fri Jul 21 22:51:12 BST 2006

Neen, er staat zeker geen minimum leeftijd op.

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 - openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620 Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be