[Ubuntu-be] Kleine initiatieven

Antoon Pardon aej at pardon-sleeuwaegen.be
Thu Jul 13 14:38:52 BST 2006

On Thu, Jul 13, 2006 at 02:49:27PM +0200, Mark Van den Borre wrote:
> Ik heb iets dergelijks ooit gedaan bij een bibliotheek en een
> computerwinkel, maar...
> Zonder een duidelijke link naar een of meerdere lokale
> ubuntu-be.org-steunpunten is de toegevoegde waarde van een dergelijke
> actie te klein.
>
> Er is een eenvoudige manier om de geïnteresseerden in die schijfjes
> veel beter tegemoet te komen. Druk een paar simpele naamkaartjes met
> een duidelijke verwijzing erop naar lokale ubuntu-be.org-steunpunten.
> Haak die met een paperclip vast aan het CD-hoesje. Dan is die lokale
> [...]

Wel aangezin ik wat doosjes te veel heb, heb ik de moeite gedaan
om het schutsblad daarin te vervangen. Als ze het doosje opendoen
staat er in de binnenkant het volgende te lezen:

  Dit product is vrije programmatuur. Dit betekent dat u

    1) Het mag gebruiken voor welk doel ook
    2) Het mag bestuderen en aanpassen
    3) Kopies mag maken en die verspreiden
    4) Mag verbeteringen aanbrengen en die openbaar maken

  Voor meer informatie zie:

    http://map.ubuntu-be.org/nl/
    http://forum.ubuntu-nl.org
    http://ubuntu-be.org/index.php?page=ontvangst