[Ubuntu-be] vlod,formulieren op aanvraag

François Cauwe francois at cauwe.org
Fri Dec 22 15:32:23 GMT 2006

Hellow!
Ik denk dat ubuntu, en edubuntu zeker niet commerciel zijn. :D
Hoe moeten wij inschrijven voor een workshop te geven?
Ik denk dat we zeker en vast een workshop gaan geven, als het mogelijk
is. En dat zal zeker en vast over edubuntu moeten gaan denk ik!
Groentjes,
François

Op vrijdag 22-12-2006 om 16:25 uur [tijdzone +0100], schreef guy
duportail: