[Ubuntu-be] ubuntu-be Digest, Vol 10, Issue 17 working summit

guido dom guido.dom at gmail.com
Sun Dec 17 17:54:01 GMT 2006

Hallo

Ik gebruik reeds een drietal jaar UBUNTU en neem deel aan het RECUPC
experiment, maar de recupc PC (de harde schijf) crashte al na twee dagen.
Kan gebeuren.
De PC moet dus terug naar Leuven ter vervanging.
Onze kleindochter moet die dag tevens terug naar Brussel.

Ik sla (Nieuwpoort - Leuven is een hele afstand!!) dus drie vliegen in een
slag als ik dat alles combineer (en mag combineren) en de PC vervang om 1200
uur (= openingsuur) en dan de summit bijwoon (als dat OK is voor jullie).

Graag een reactie om RECUPC te kunnen verwittigen.

--
Tel:+32 (0)58 239804  +32 (0)497 538736

Nog een mooie dag toegewenst.

Guido (dompie) Dom