[Ubuntu-be] introductie

Wouter Horré wouter-ubuntu at horre.be
Fri Aug 25 12:42:04 BST 2006

Hoi,

Ik ben vandaag het 87e ubuntusteunpunt in Vlaanderen geworden.

Ik ben sinds een dikke 5 jaar met linux bezig. Mijn eerste stappen waren in
Mandrake 7.x. Na een dikke 2 jaar ben ik overgestapt op gentoo, wat ik nog
steeds op mijn desktop gebruik. Op mijn laptop staat momenteel kubuntu. Ik
ben er heel tevreden over. Breezy had nog wat ruwe kantjes, maar Dapper is
echt mooi! Waarschijnlijk gaat mijn desktop er binnenkort ook aan moeten
geloven (na de verplaatsing van enkele serverfuncties naar een nieuw te
installeren server).

Sommigen op de lijst zullen me misschien wel vaag kennen. Ik ben actief op
b.c.o.l, en hang ook rond op #gentoo-be en sinds vandaag ook op #ubuntu-nl en
#ubuntu-be. Daarnaast ben ik medewerker bij ULYSSIS (http://www.ulyssis.org).

mvg
Wouter

--