[ubuntu-ar] Instalar Firefox 2.0.08

Juan Pablo jpmmmm at gmail.com
Sat Oct 20 01:23:00 BST 2007

Cuando abro como me dicen me da esto, por ahí les da una idea a los más
sabios:
Abrazo
Jp

## $Id: mozilla.in,v 1.12.8.1 2005/09/20 21:13:03 dbaron%dbaron.org Exp
$

##
## Usage:
##
## $ mozilla [args]
##
## This script is meant to run the mozilla-bin binary from either
## mozilla/xpfe/bootstrap or mozilla/dist/bin.
##
## The script will setup all the environment voodoo needed to make
## the mozilla-bin binary to work.
##