Jaunty upgrade to KDE 4.2.9 breaks Digikam

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Sat Jun 13 15:19:45 UTC 2009

On Saturday 13 June 2009 15:54:40 Mark Greenwood wrote:
> I've just upgraded Jaunty to KDE 4.2.9 and now Digikam isn't working - it
> starts but won't display any thumbnails. (Digikam isn't part of the upgrade
> so I suspect an incompatibility).
>
> I've filed a bug but I don't know if the PPA stuff is supported. Is this
> likely to be fixed, or is there any way I can get it to work? It's amongst
> my most-used apps.
>
> Mark

I confirm this on Jaunty KDE 4.2.90

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse