KDE 4.2.90 (KDE 4.3 Beta2)

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Wed Jun 10 13:40:55 UTC 2009

Hi

After the upgrade to subject the systray finally doesn't try to use the entire
panel! Great!
But now I cannot move it to the rightmost place - it just shifts back to the
left again. Anyone else observed that?
And BTW: The "Show the Plasma Dashboard" widget stopped working...

Should I file a bug report?

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse