Kmail starts at login

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Thu Jul 9 21:35:26 UTC 2009

On Thursday 09 July 2009 23:03:23 Lindsay Mathieson wrote:

> Excellent

At least the problem is found. Gotta file a bug report - so boring :-/
There was a somewhat similar bug in KDE 3.X; don't quite remember how it was.

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse