Kmail starts at login

Thomas Olsen tanghus at gmail.com
Tue Jul 7 10:56:13 UTC 2009

Hi

I've tried to find the thread regarding this but to no avail. My problem is the
same. When I login to KDE kmail starts automatically. Someone suggested to
remove Contacts from krunners plugins if using dIMAP for Contacts. I did so
but kmail still starts.
The I had to go elsewhere and now I cannot find the thread regarding this. And
I don't have kmail in Autostart :-)

--
Best Regards / Med venlig hilsen

  Thomas Olsen

Til uvedkommende, der læser med: Der er ingen grund til at læse min mail.
Jeg har intet at gøre med FARC, al-Jihad, al-Qaida, Hamas, Hizb al-Mujahidin
eller ETA.
Jeg har aldrig gjort Zakat, går ikke ind for Istishad, har ikke lavet en
bilbombe eller kernevåben og jeg ved dårligt nok, hvad Al Manar og бомба
betyder.
Men tak for den udviste interesse