Downloading kde 3.5.3

Ruud Koendering r.p.m.koendering at planet.nl
Wed Jun 7 11:57:59 UTC 2006

On Wednesday 07 June 2006 13:53, Zak wrote:

> See http://kubuntu.org/announcements/kde-353.php

Stupid from me, thank you Zak.

--
Vriendelijke groeten,

Ruud Koendering
Quality Consultant
De Wickelaan 11
2265 DG  Leidschendam / Nederland
+31(0)70-3271506

Disclaimer
Dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n) en kan
vertrouwelijke informatie bevatten.
Indien dit e-mail bericht niet voor u is bestemd, verzoek ik u
vriendelijk doch dringend, het e-mail bericht per omgaande aan mij te
retourneren en alle informatie hierover uit uw computer(s) te verwijderen.
Openbaring, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze
informatie aan derden is, behoudens schriftelijke goedkeuring van Ruud
Koendering, niet toegestaan. Ruud Koendering bewaakt zo goed als het kan de
veiligheid en
integriteit van zijnelektronische berichtenverkeer. Desondanks kan Ruud
Koendering niet garanderen
dat het e-mail bericht juist, tijdig, volledig en virusvrij wordt
overgebracht. Ruud
Koendering kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Uitzondering hierop
zijn
e-mail berichten die voorzien zijn van een geautoriseerd certificaat.