[Kubuntu România]kubuntu 14.04

Ovidiu-Florin Bogdan ovidiu.b13 la gmail.com
Lun Apr 21 11:59:21 UTC 2014

În ziua de Lun 21 Apr 2014, la 14:03:55, meriuta cornel a scris:

Incearca sa pornesti sesiunea cu optiunea nomodset. Apesi F6 (daca nu
ma insel) pentru acest lucru.În data de 21.04.2014 13:07, "Ovidiu-Florin
Bogdan" <ovidiu.b13 la gmail.com[1]> a scris:>> În ziua de Dum 2
În ziua de Dum 20 Apr 2014, la 19:41:41, Stefan Moisache a scris:
> Vreau sa instalez kubuntu 14.04 pe un laptop Lenovo G 500. Am probat
in
> modul live Xubuntu 14.04 pe acelasi laptop si merge bine. Totusi,
> Kubuntu 14.04 nu porneste dupa ce seletez "try kubuntu". Am probat
> dvd-ul pe un calculator ma vechi si merge fara probleme. Atasez poza cu
> notificarile ce apar pe ecran cand vreau sa intru in sesiunea live. Va
> rog sa ma ajutati. Va multumesc.

Salut,

Când ajungi în pasul acela, poți încerca te rog Ctrl + Alt + F1 ?
Ar trebui să te ducă la o consolă nouă. De acolo verifică te rog syslog-ul și
spune-ne ce găsești.--
Ovidiu-Florin Bogdan
GeekAliens.com[2]
Kubuntu România[3]

Kubuntu-Ro la lists.ubuntu.com[4]
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/kubuntu-ro[5]

Ovidiu-Florin Bogdan
GeekAliens.com[2]
Kubuntu România[3]

--------
[1] mailto:ovidiu.b13 la gmail.com
[2] http://geekaliens.com
[3] http://ro.kubuntu.org
[4] mailto:Kubuntu-Ro la lists.ubuntu.com
[5] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/kubuntu-ro