[Kubuntu România] Editor de texte pe site

Ovidiu-Florin Bogdan ovidiu.b13 la gmail.com
Lun Oct 7 19:37:01 UTC 2013

Salutare,

Avem pe site editor avansat de texte. Este dezactivat în mod normal pentru a nu strica codul Javascript care există pe unele pagini (ex. Pagina de Descarcă). Editorul (TinyMCE) șterge codul Javascript, nu am găsit încă cum să îl opresc.

Pentru cine nu a observat, editorul are un Buton (link) care îl activează: http://ro.kubuntu.org/sites/default/files/pictures/snapshotsdryghedrg3.png[1]

Vă rog nu mai puneți articole cu DIV-uri sau alte elemente care riscă să afecteze modul de afișare a pagini. Folosiți editorul și Copy Paste. Există și varianta Paste from Word, care curăță codul HTML de aberații.

M-am apucat să corectez ultimele 2 tutoriale, dar vă rog folosiți editorul de acum.

Îl voi seta ca activ în mod implicit o dată ce găsesc cum să îl fac să accepte cod JS.

Cu stimă,
*Ovidiu-Florin Bogdan*
GeekAliens.com[2]

--------