Crearea si intretinerea unui sit web (Re: Ubuntu Romania)

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Wed Jul 27 15:34:22 CDT 2005

În data de Jo, 28-07-2005 la 00:06 +0400, Silviu Bojica a scris:
> In ceea ce ma priveste as fi interesat sa incep lucrul pentru site.

Super!

> Cel mai interesat as fi ca totul sa devina centralizat in jurul
> ubuntu.ro gazduit de TMLUG din cate am inteles.

OK. Ocupandu-ma de administrarea acelui server, ma poti contacta pt.
orice problema.

> Daca aveti informatii
> suplimentare despre ce spatiu si servicii sunt disponibile si daca e
> posibil "sa arunc o privire" aici va rog sa ma contactati.

Spatiu disponibil momentan pe hard: 5 GB. Servicii accesibile din
exterior: apache, apache-ssl, postfix, courier-imap-ssl. Restul este
filtrat din router. Se poate instala orice pachet de care avem nevoie
(de preferinta din Debian sarge).

-dan