[ubuntu-art] Ubuntu 2010 Legacy [DVD Covers]

Tomislav Levanić tomi2208993 at gmail.com
Sat Apr 23 22:08:10 UTC 2011

@EldiS, vidim da si ti iz sarajeva pa ono :D , el bi me mogo malo uputit u
taj način rada za ubuntu to, novi sam ovdje, pa se ne snalazim baš i nekužim
kak to sve skupa funkcionira i gdje su ti "zadaci" ili kako god to radi sve
skupa :D,
a što se tiče cover-a, ok mi je, samo bih ja na tvom mjestu malo lakše s tim
točkicama, znam da su točkice svojevrsni simbol i sve, al malo preforsirane
mi izgledaju. samo malo više pazi na njih, i malo možda više igre s bojama.
inače je lijepo. nemoj krivo shvatit komentar :D

@Riku, nice label, but, if i were you, i would probably remove that shadow
on color version on "11.04 Natty Narwhal". But, in the end, it is only my
personal opinion :)